معرفی سیم و کابل رسانا و محصولات تولیدی آن

دریافت آخرین اخبار دنیای سیم و کابل

  • خرید انواع شیر برقی کتابی + قیمت
  • انواع شیر برقی ۲-۲ و کاربرد آنها
  • آشنایی با کابل آلومینیوم و مشخصات آن
  • انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا
  • خرید سیم و کابل با برند رسانا کابل

معرفی سیم و کابل رسانا و محصولات تولیدی آن

۱۱ بازديد
۱ ۰
مجموعه سیم و کابل رسانا، تقریبا تمامی طیف‌های سیم‌ها و کابل‌های انتقال جریان و حتی سیم‌های مخابراتی انتقال سیگنال و دیتا را در لیست محصولات تولیدی خود دارد. انواع سیم افشان با سطح مقطع هادی ۷۵/۰ تا ۱۶، کابل افشان دو رشته‌ای با ضخامت‌های مختلف و کابل‌های سه و چهار رشته‌ای مناسب برق سه فاز، انواع کابل کواکسیال، کابل هوایی مخابراتی، کابل زمینی مخابراتی، کابل ابزار دقیق، کابل آرمور، کابل مفتولی، کابل افشان تخت، کابل ضدحریق و کابل شبکه، جزو محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل رسانا محسوب می‌شوند.


معرفی محصولات سیم و کابل رسانا


محصولات سیم و کابل رسانا کابل با فناوری‌های روز دنیا هم سو بوده است و همچنین این شرکت توانسته است برای کابل‌های قدرت با ولتاژ اسمی یک تا سه کیلو ولت گواهینامه استاندارد دریافت نماید. رسانا کابل سعی کرده است محصولات متنوعی با سطح مقطع‌های مختلف تولید نماید و همچنین کیفیت را در کنار تنوع حفظ کند تا نظر مشتریان را به خود جلب کند. تمامی سیم و کابل‌های رسانا دارای گواهینامه‌های ISO و IMS هستند و از اصلی‌ترین فعالان صنعت تولید سیم و کابل در کشور می‌باشند. در ادامه به معرفی سیم‌ها و کابل‌های رسانا می‌پردازیم:


سیم مفتولی و نیمه افشان رسانا


سیم مفتولی و نیمه افشان رسانا کابل دارای هادی از جنس مس آنیل شده کلاس ۱ برای نوع مفتولی و کلاس ۲ برای نوع نیمه افشان است. این دو محصول در دمای ۳۰- تا ۷۰+ درجه کارایی داشته و برای نصب ثابت به عنوان سیم رابط در داکت‌های زمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می‌روند. روی هادی سیم مفتولی و نیمه افشان رسانا کابل با عایقی از جنس PVC نوع C پوشانده شده است که کمک می‌کند قرار گیری این سیم‌ها داخل لوله و زیر گچ مجاز باشند.


سیم افشان رسانا کابل


سیم‌های افشان سیم و کابل رسانا دارای عایق پی وی سی می‌باشند و جنس هادی درون این سیم‌ها مس آنیل شده کلاس ۵ است همچنین این سیم‌ها را به دو صورت نصب ثابت و قابل انعطاف می‌توان استفاده کرد. در حالت نصب ثابت از سیم افشان رسانا می‌توان در دمای منفی ۳۰ تا مثبت ۷۰ درجه استفاده کرد و در حالت قابل انعطاف دمای کارکرد این سیم‌ها بین منفی ۵ تا مثبت ۷۰ درجه می‌باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.