خرید انواع شیر برقی کتابی + قیمت

دریافت آخرین اخبار دنیای سیم و کابل

  • خرید انواع شیر برقی کتابی + قیمت
  • انواع شیر برقی ۲-۲ و کاربرد آنها
  • آشنایی با کابل آلومینیوم و مشخصات آن
  • انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا
  • خرید سیم و کابل با برند رسانا کابل

خرید انواع شیر برقی کتابی + قیمت

۱۰ بازديد
۰ ۰
شیر برقی کتابی پنوماتیک یکی از گزینه های مورد استفاده در اتوماسیون صنعتی و سیستم های پنوماتیک است. از شیر برقی برای مدیریت گربه ها و اپراتورهای پنوماتیک و به طور کلی قسمت های پنوماتیک دریچه های مغناطیسی استفاده می شود. دریچه های بازار در بازار دارای 2 ولت AC و 4V DC Boobins هستند که ساختار بسیار مشابهی دارند. در اصل ، مشروبات الکلی یا سالونوئیدها یک قطعه برقی هستند که به بدنه دریچه مرتبط است و در صورت آسیب دیدگی شیر برقی به راحتی از بین می رود و قابل تعویض است.

قیمت شیر برقی کتابی


همانطور که قبلاً گفتیم ، دریچه های برقی کتاب انواع و ژانرهای مختلفی دارند. هر نوع کتاب سوپاپ برقی دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی است که هر یک از دیگری را متمایز می کند. این شیر برقی شامل دو ماده پلاستیکی ، چدن ، فولاد و برنج است. اندازه دریچه های الکتریکی کتابهای مختلف نیز متفاوت است ، معمولاً اندازه ها و اندازه ها معمولاً بیشترین مصرف را دارند. برند و تولید کننده و تولید و مؤلفه ها نیز مانند هر محصول دیگری در قیمت این محصول نقش دارند. انواع مختلف این محصول نیز نقش اساسی در قیمت آنها دارد که ما در مورد آنها بحث خواهیم کرد و موارد زیر را معرفی خواهیم کرد.

اجزای شیر برقی کتابی


شیر برقی کتابی پنوماتیک نوعی از شیر های برقی است که به عنوان تورهای انفرادی و دو مشاعره تولید می شوند. عملکرد نوع تک رنگ به گونه ای است و هنگام تحریک سیم پیچ ، هوا از ورودی به سمت خروجی جریان می یابد و از آنجا باد به گربه منتهی می شود و وضعیت کانکتور یا موتور بادی را تغییر می دهد و سپس بازگرداندن سیم پیچ ، ورودی که بسته را باز می کند و هوای اضافی خروجی را ترک می کند و گربه به حالت اصلی باز می گردد. در دریچه های ذغال سنگ دوتایی ، پس از تحریک سیم پیچ اول ، گربه تغییر می کند و گربه تا زمانی که سیم پیچ دوم تحریک نشود ، به حالت اصلی خود باز نمی گردد. پس از تحریک بابین دوم ، گربه به حالت اصلی باز می گردد و هوای اضافی را از پریز دریچه خارج می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.