خرید سیم و کابل با برند رسانا کابل

دریافت آخرین اخبار دنیای سیم و کابل

  • خرید انواع شیر برقی کتابی + قیمت
  • انواع شیر برقی ۲-۲ و کاربرد آنها
  • آشنایی با کابل آلومینیوم و مشخصات آن
  • انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا
  • خرید سیم و کابل با برند رسانا کابل

خرید سیم و کابل با برند رسانا کابل

۱۱ بازديد
۰ ۰
مجموعه سیم و کابل رسانا، تقریبا تمامی طیف‌های سیم‌ها و کابل‌های انتقال جریان و حتی سیم‌های مخابراتی انتقال سیگنال و دیتا را در لیست محصولات تولیدی خود دارد. انواع سیم افشان با سطح مقطع هادی ۷۵/۰ تا ۱۶، کابل افشان دو رشته‌ای با ضخامت‌های مختلف و کابل‌های سه و چهار رشته‌ای مناسب برق سه فاز، انواع کابل کواکسیال، کابل هوایی مخابراتی، کابل زمینی مخابراتی، کابل ابزار دقیق، کابل آرمور، کابل مفتولی، کابل افشان تخت، کابل ضدحریق و کابل شبکه، جزو محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل رسانا محسوب می‌شوند. هر کدام از این سیم و کابل‌ها کاربرد و مزایای خاص خود را دارند و در نوع خود با بالاترین درجه‌ی کیفی متریال چه از نظر هادی و چه عایق، و بر اساس استانداردها تولید و عرضه می‌شوند.

شرکت رسانا کابل دارای گواهی نامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸، سیستم مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴، سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷، استاندارد ISO IEC ۱۷۰۲۵ و نشان استاندارد اتحادیه اروپا CE از موسسه DNV، تائیدیه از شرکت‌های برق منطقه‌ای و تائیدیه شرکت توانیر و… می‌باشد. در این بخش قیمت روز کابل رسانا را مشاهده می‌کنید. در صورت تمایل به مشاهده کاتالوگ این برند به صفحه کاتالوگ محصولات رسانا کابل مراجعه فرمایید.

سیم مفتولی و نیمه افشان رسانا


سیم مفتولی و نیمه افشان رسانا کابل دارای هادی از جنس مس آنیل شده کلاس ۱ برای نوع مفتولی و کلاس ۲ برای نوع نیمه افشان است. این دو محصول در دمای ۳۰- تا ۷۰+ درجه کارایی داشته و برای نصب ثابت به عنوان سیم رابط در داکت‌های زمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می‌روند. روی هادی سیم مفتولی و نیمه افشان رسانا کابل با عایقی از جنس PVC نوع C پوشانده شده است که کمک می‌کند قرار گیری این سیم‌ها داخل لوله و زیر گچ مجاز باشند.


کابل قدرت رسانا


کابل‌های قدرت رسانا در انواع کابل قدرت تک رشته، چند رشته، با هادی هم مرکز، چند رشته با عایق XLPE و کابل‌های آرموردار تولید می‌شوند و هرکدام دارای ساختار لایه‌ای و سطح مقطع‌های مختلفی هستند. کابل‌های قدرت کابل‌های مقاومی هستند و جهت تامین برق در زیرزمین، داکت ها، تاسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضاهای باز که امکان صدمات مکانیکی دارند، قابل استفاده هستند. جنس عایق در این کابل‌ها آمیزه‌ای از پی وی سی نوع A است.

قیمت سیم و کابل رسانا

منابع محدود فلز مس که هر روز به دنبال افزایش تقاضا رو به زوال بود باعث بالا رفتن قیمت این فلز شد از سویی دیگر فلز مس از اجزای اصلی در ساخت سیم و کابل ها به شمار می رفت و بالا رفتن قیمت مس به شکل مستقیم بر هزینه تمام شده قیمت سیم و کابل رسانا تاثیر گذار بود، بروز این حوادث دانشمندان را بفکر واداشت تا جایگزینی مناسب برای این فلز بیابیند و پس از کش و قوس های فراوان آلومینیوم به عنوان جایگزینی برای مس انتخاب شد. در بحث جریان عبوری از کابل این فلز مس است که پیروز رقابت می شود اما این مسئله موجب نمی شود تا کیفیت کابل آلومینیومی زیر سوال رود چراکه کابل برق رسانا و سیم برق رسانا ساخته شده با هادی آلومینیومی در این شرکت کیفیت بسیار قابل قبولی ارائه می دهد که با کیفیت سیم و کابل های دارای رشته های مس برابر می کند و طرفداران بسیاری در کشور دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.