انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا

دریافت آخرین اخبار دنیای سیم و کابل

  • خرید انواع شیر برقی کتابی + قیمت
  • انواع شیر برقی ۲-۲ و کاربرد آنها
  • آشنایی با کابل آلومینیوم و مشخصات آن
  • انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا
  • خرید سیم و کابل با برند رسانا کابل

انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا

۱۲ بازديد
۰ ۰
مجموعه سیم و کابل رسانا، تقریبا تمامی طیف‌های سیم‌ها و کابل‌های انتقال جریان و حتی سیم‌های مخابراتی انتقال سیگنال و دیتا را در لیست محصولات تولیدی خود دارد. انواع سیم افشان با سطح مقطع هادی ۷۵/۰ تا ۱۶، کابل افشان دو رشته‌ای با ضخامت‌های مختلف و کابل‌های سه و چهار رشته‌ای مناسب برق سه فاز، انواع کابل کواکسیال، کابل هوایی مخابراتی، کابل زمینی مخابراتی، کابل ابزار دقیق، کابل آرمور، کابل مفتولی، کابل افشان تخت، کابل ضدحریق و کابل شبکه، جزو محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل رسانا محسوب می‌شوند.


قیمت کابل شیلددار رسانا


لیست قیمت رسانا کابل در انواع ۲ تا ۳۰ رشته در سایزهای ۰٫۵.۰٫۷۵.۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ میلی متر مربع به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان این محصولات است. کابل شیلددار رسانا به دلیل استفاده از شیلد در ساختمان کابل، علاوه بر کاهش اثرات مغناطیسی جریان برق بر روی کابل‌های مجاور کابل، در پروژه‌های کنترلی از نویزهای محیطی بر روی سیگنال‌های گذرنده از کابل‌های شیلد دار کاسته و تا حد زیادی اثرات این نویزها را خنثی می‌کند.

کابل شیلد دار رسانا یکی از بهترین کابل‌های موجود در بازار ایران به شمار می‌رود که این کابل‌ها در پروژه‌های صنعتی و غیر صنعتی بسیاری تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. کابل شیلددار رسانا در قرقره‌های ۱۰۰۰ متری عرضه می‌شوند و به دلیل مصرف‌های خورده بسیاری از مشتریان امکان برش از قرقره‌های موجود را برای آن‌ها فراهم کرده ایم.


کابل قدرت رسانا


کابل‌های قدرت رسانا در انواع کابل قدرت تک رشته، چند رشته، با هادی هم مرکز، چند رشته با عایق XLPE و کابل‌های آرموردار تولید می‌شوند و هرکدام دارای ساختار لایه‌ای و سطح مقطع‌های مختلفی هستند. کابل‌های قدرت کابل‌های مقاومی هستند و جهت تامین برق در زیرزمین، داکت ها، تاسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضاهای باز که امکان صدمات مکانیکی دارند، قابل استفاده هستند. جنس عایق در این کابل‌ها آمیزه‌ای از پی وی سی نوع A است.


انواع کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا


کابل مفتولی و نیمه افشان رسانا دارای هادی از جنس مس آنیل شده کلاس ۲ و کلاس ۱ می‌باشد و جنس عایق آمیزه‌ای از PVC نوع C است. اگر بخواهیم به کاربرد این کابل‌ها بپردازیم قابلیت استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری و بتونی و در محیط‌های خشک یا مرطوب را دارند. اما از این کابل‌ها در بتون مسلح یا فشرده نمی‌توان استفاده کرد و همچنین در تاسیسات خارجی فقط در صورتی می‌توان از این کابل‌ها استفاده کرد که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.